Muuseum pälvis Kuldmune
Esmaspäev, 20. märts 2017
6 Kuldmuna leidis oma pesa muuseumis
Loovusfestivali Kuldmuna 2017 auhinnagalal kuulutati välja Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse valdkonnas.
Galal õnnestus meie muuseumil pälvida mitmeid auhindu. Eesti Rahva Muuseumi tunnustati nii parima kliendina kui ka muuseumi avamispäeva kampaania eest, mille tegi disainibüroo Velvet koostöös Kuukulguriga. Eraldi tunnustati kuldse auhinna vääriliseks tele- ja raadioreklaamid.
Kuldsele kohale jõudis ka ERMi püsinäitus "Uurali kaja" oma multimeedia lahenduste eest. Lisaks tunnustati näitust hõbedase auhinnaga firmagraafika ning keskkonnadisaini kategoorias koos Jan Ken Wisespacega.
“Uurali kaja” arhailistest mustritest inspireeritud graafilise disaini aluseks on autorite sõnul etnofoturistlik lähenemine kultuuripärandile. Velveti disainijuhi Kristian Kirsfeldti sõnul säilitab etnofuturism arhailised kultuurilise mitmekesisuse mustrid, põimides ürgse traditsiooni tänapäevasele ja tuleviku kultuuriväljale.
Meenuta ERMi telereklaami „Perekond“